قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی:

میزبانی توام با کرامت از زائران حضرت رضا (ع) در نوروز ۱۴۰۳ 

حجت‌الاسلام‌ گنابادی‌نژاد گفت: میزبانی توام با کرامت دستور کار خدمت به زائران حضرت رضا (ع) در نوروز ۱۴۰۳ است.
کد خبر: ۶۵۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ - 28February 2024

میزبانی توام با کرامت از زائران حضرت رضا (ع) در نوروز ۱۴۰۳ به گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «حجت گنابادی‌نژاد» قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی، آمار و حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله نوروز امسال این است که بعد از ۳۰ سال نوروز و ماه مبارک رمضان هم زمان شده و آنچه اکنون تجربه می‌کنیم با تجربه ۳۰ سال گذشته متفاوت است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: تغییرات آب و هوایی، شوق و ذوق مردم برای حضور در حرم مطهر رضوی در لحظه تحویل سال و تعطیلی چندین روز در عید سعید فطر موجب افزایش تعداد زائران شده و می‌طلبد که از آمادگی بیشتری برخوردار باشیم.

وی با اشاره به برگزاری مانور خدمت به زائران گفت: این مانور کاملا عملیاتی و کاربردی است و کمیته‌های ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی درصدی از ظرفیت‌ خود از روز مانور برای خدمت‌رسانی آماده خواهند کرد.

گنابادی‌نژاد با اشاره به بازنگری و بررسی دقیق صورت گرفته در کمیته آمار استان گفت: از اهتمام اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی و اداره‌کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی که مستندسازی خوبی در حوزه آمار انجام و بررسی‌های لازم در این زمینه را انجام داده‌اند، قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته برای تدقیق جمع‌آوری آمار، اکنون به آماری رسیده‌ایم که قابل اتکا است.

قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی یادآور شد: هفته گذشته با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در مشهد جلسه‌ای برگزار و مقرر شد مرکز آمار ایران اقدامات لازم از جمله پژوهش‌های میدانی و تحلیل و تطبیق‌سازی در حوزه آمار را انجام دهد.

هم‌چنین در این جلسه «سید جواد موسوی» مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و «جعفر شهامت» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و «محمدعلی توسلی» مدیرکل امور رفاهی استانداری خراسان رضوی گزارشی ارائه کردند و برگزاری مانور آغاز خدمت به زائران نوروز ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار